Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koučování v nekomerčním sektoru
Drotárová, Marcela ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou rozvoje pracovníků a tím i organizací v nekomerčním sektoru. Práce se zaměřuje na koučování, jeho vývoj a metody, na externí a interní koučování, kompetence kouče a výzkumy koučování. Pozornost je věnována specifikům rozvoje a motivace pracovníků nekomerčního sektoru a dosavadní tematizaci koučování v nekomerčním sektoru v odborné literatuře a v dalších pramenech. Součástí práce je kvalitativní šetření provedené formou polostrukturovaných rozhovorů s pěti koučovanými pracovníky z nekomerčního sektoru, konkrétně ze sociální oblasti, z krajských úřadů a školství. Šetření je zaměřeno na konkrétní podoby využívání koučování v nekomerčním sektoru, jeho kontext, přínos pro rozvoj pracovníků a organizací a specifika koučování v nekomerčním sektoru. Výstupy z tohoto šetření dokreslují současnou situaci při využívání koučování v nekomerčních organizacích. Klíčová slova: koučování, metody koučování, formy koučování, kompetence kouče, nekomerční sektor, neziskové organizace
Průběžné vzdělávání koučů v poradenské praxi
Janecká, Jana ; Lačev, Alek (vedoucí práce) ; Matej, Matej (oponent)
Teoretická část práce se zabývá definicí a koncepcí koučování, odlišením od jiných metod poradenské práce a přístupy, které koučování ovlivnily a ze kterých vychází. Detailně je rozpracována část, která se zaměřuje na osobnost kouče, jeho klíčové kompetence a představení profesních organizací. V závěru teoretické části je věnována pozornost systému vzdělávání koučů v České republice. Praktická část bakalářské práce shrnuje výsledky výzkumu, který byl zaměřen na vzdělání a další vzdělávání koučů a zjišťování jejich postojů k seberozvoji, k členství v profesních organizacích a individuálním certifikacím. Získané výsledky byly dle charakteru dat zpracovány deskriptivní statistikou. Výsledky jsou prezentovány grafickou i slovní formou. V této části jsou představeny výsledky kvantitativního dotazníkového šetření. Z realizovaného výzkumu vyplynulo, že většina respondentů se dále vzdělává v akreditovaných výcvicích, dále se rozvíjí v různých oblastech a často není držitelem profesní certifikace ani členem profesní organizace. Dále vyplynulo, že kvalita profesionálních koučů v ČR je velmi rozdílná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.